Belangrijke Mededeling: Overstap naar Nieuw Huisartseninformatiesysteem en Tijdelijke Stop Patiëntenportaal
Geachte heer/mevrouw,
Binnen enkele weken stappen wij over naar een nieuw huisartseninformatiesysteem. Achter de schermen worden hiervoor de nodige maatregelen getroffen. Helaas betekent dit dat de koppeling tussen MijnGezondheid.net en Medgemak tijdelijk niet goed zal werken, waardoor u tijdelijk geen toegang heeft tot uw dossier. Wij verzekeren u dat dit probleem spoedig wordt opgelost. Wij hopen op uw begrip.
Vanaf maandag 8 december 2025 werken wij met het nieuwe systeem. Om deze overgang soepel te laten verlopen, is de praktijk op vrijdag 5 december alleen telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen. In de weken na de overstap kan de wachttijd aan de telefoon of in de wachtkamer langer zijn dan u van ons gewend bent. Dit komt doordat onze medewerkers nog moeten wennen aan het nieuwe systeem. Wij vragen uw begrip hiervoor en doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Tijdelijke Stop Patiëntenportaal
Het huidige patiëntenportaal MijnGezondheid.net stopt op 4 december 2025, omdat het niet kan worden gekoppeld aan ons nieuwe systeem. Wij introduceren een nieuw portaal waarmee u in de toekomst online uw zorg kunt regelen. De beschikbaarheidsdatum van dit nieuwe portaal is nog niet bekend, maar wij werken eraan om dit zo snel mogelijk te realiseren. Tot die tijd is er helaas geen patiëntenportaal beschikbaar. Zodra er meer informatie is, zullen wij dit op onze website melden.
Met vriendelijke groet,
Uw huisarts en medewerkers.